Online marketing, web marketing, branding online

Web marketing, online marketing

Un site web, in sine, nu-ti va asigura succesul in afaceri, fara un plan strategic de marketing si o tactica de abordare, esti departe de a-ti atinge obiectivele campaniei de web marketing.

Web marketing

O buna planificare nu numai ca va îmbunatati sansele de succes, dar este, de asemenea probabil ca nu veti cheltui bugetul pe un website care sa nu livreze mesajul catre potentialul client.

Primul pas in planificare este de a defini obiectivele în functie de piata tinta si scopul urmarit, dupa care va sugeram sa clasificati clientii tinta, pentru a putea stabili de ce resurse aveti nevoie pentru a ajunge la ei.

Cunoasterea comportamentului, caracterizarea obiceiurilor potentialului client, va vor spori sansele de a atinge obiectivele campaniei online, pentru ca nu este important numai sa aveti traffic pe website ci sa livrati mesajul catre clientul tinta.

Multe resurse online va pot ajuta sa pozitionati imaginea brandului in mintea consumatorului. Procesul este destul de complex datorita numarului mare de resurse aflate la dispozitia dumneavoastra, iar daca aceste resurse sunt utilizate corect nu pot decat sa va ajute.

Web Media va poate sprijini in dezvoltarea unui plan complex de marketing, folosind cateva tehnici combinate, din care enumeram:

  1. -  search engine marketing
  2. -  pay-per-performance
  3. -  ad placement
  4. -  schimbul de linkuri
  5. -  tarfic targetat
  6. -  email marketing
  7. -  media marketing
  8. -  continut relevant si copywriting
  9. -  popularitate

Search Engine Marketing

Search engine marketing este una din cea mai vizibile forme ale marketingului online. Cu milioane de potentiali clienti folosind motoarele de cautare pentru a aduna informatii, vizibilitatea website-ului pe anumite cuvinte cheie nu poate decat sa va aduca in fata concurentei si sa faca ca obiectivele propuse in planul de markeing online sa fie atinse.

In cele mai multe cazuri mai multe companii se lupta pentru aceeasi pozitie in motoarele de cautare. Ele isi schimba des algoritmul fapt pentru care atingerea pozitiei de top pentru cuvintele cheie definite devine foarte dificila pentru o agentie care nu are cunostiinte solide de search engine marketing si experienta necesara. Rezultatele atinse de noi fac dovada competentei noastre in acest camp. In pagina portofoliu puteti vizualiza pozitiile ocupate de website-urile dezvoltate de noi in motoarele de cautare, Google si Yahoo.

Pay-Per-Performance

O alta tehnica care este aplicata pe scara larga este Pay-Per-Performance. Folosind aceasta tehnica veti plati pentru un click sau o afisare. Metoda este eficienta in cazul in care plasamentele sunt afisate pe site-uri care sunt vizitate de potentialii clienti.

Tarifele se bazeaza pe un format de licitatie in care cel ce ofera mai mult pe impresie sau click este plasat inaintea concurentei. Daca oferi 0.5 RON pe click sau impresie si concurenta to ofera 0.6 RON, atunci concurentul tau va obtine pozitia de top.

Daca 100 vizitatori acceseaza linkul sau bannerul, dvs datorati 50 RON, indifferent daca potentialul client va cumpara sau nu de pe website-ul dvs. Folosirea acestei metode va cere o analiza a CTR (click through rate), pentru a determina eficienta folosirii unei astfel de metode.

Metoda este recomandata in cazul in care:

  1. -  lansati un site, si doriti trafic imediat;
  2. -  lansati un produs nou;
  3. -  aveti alocat un buget lunar pentru promovare.


Web media poate sa creeze si gestioneze campaniile pe pay for performance, prin diferite motoare de cautare (Google AdWords™ sau Yahoo Search Marketing) sau website-uri.

Ad Placement

Este similara metodei descrise mai sus, cu exceptia modului in care este realizata. In aceasta tehnica anunturile vor fi plasate in cadrul website-urilor sau newsletterelor. Diferenta este ca veti plati pentru numarul de afisari nu si pentru clickuri. In acest caz nu aveti nici o garantie ca vizitatorii website-ului sau newsletterului vor accesa linkul sau bannerul afisat de dumneavoastra. Conceptul este similar cu formele traditionale de afise imprimate, in care agentiile de publicitate nu garanteaza succesul.

Schimb de linkuri

O alta tehnica care poate fi eficienta este schimbul de linkuri intre website-uri, schimba care poate aduce potentiali vizitatori pe website-ul tau.

Targeted Traffíc

Metoda este alcatuita din :

  1. -  cumpararea sau inchirierea de liste cu potentiali clienti, liste care pot fi folosite pentru a trimite emailuri sau pentru tele-sales.
  2. -  achizitionarea unui numar de vizitatori de pe un alt website.

E-Mail Marketing

Este cea mai criticata, dar si cea mai eficienta forma de marketing online. Folosirea necorespunzator a acestei metode pentru a va face cunoscuta afacerea, prin trimiterea de shot-uri catre persoane care nu au nici un interes in produsul sau serviciile oferite, va face ca bugetul alocat sa fie cheltuit si targetul online sa nu fie atins.

Prin experinta acumulata, Web Media Bacau poate creea si livra email shot-uri catre lista clientului. Tehnica folosita de noi include trimiterea in bulk (pana la 100.000 emailuri / ora), urmarirea eficientei campaniei de email, eliberarea de rapoarte continand emailurile deschise, linkurile accesate, etc.

Media Marketing

O metoda eficienta de promovare online este media marketing. Scrierea de articole relevante care sa fie publicate pe website-uri sau forumuri va face ca, campania de banding sa fie una mai putin costisitoare si sa aiba un impact pozitiv pentru public, in comparatie cu campaniile orientate catre vanzarea efectiva a produsului sau serviciului oferit.

Continut relevant si copywriting

Dezvoltarea unui continut relevant este vital. In timp ce webiste-ul este vizitat de un numar considerabil de potentiali clienti, multe companii gasesc dificila retinerea pe website a clientului si in multe cazuri nu il ajuta cu informatii suplimentare, si nu folosesc nici o forma de a impulsiona clientul sa ia o decizie (call to action).

Continutul trebuie sa fie clar, lizibil, cu linkuri catre descrieri, daca este posibil. Vizitatorii online aduna informatii pentru a cumpara un produs intr-un viitor apropiat sau chiar imediat, insa ei vor claritate, vor un magazin virtual bine structurat, usor de folosit, care sa contina destule informatii, sau ei vor vizita alt website.

Popularitate

Este o metoda relativ ieftina de publicitate, si consta in inscrierea website-ului in directoare romanesti si straine. Algoritmele folosite de motoarele de cautare includ pe langa alte carcteristici si popularitatea website-ului indexat.

Un website prezent in 600 directoare romanesti, are toate sansele sa fie relevant la o cautare dupa anumite cuvinte cheie(folosite si la inscrierea in directoarele respective).

Web Media Bacau poate inscrie website-ul tau in aprox 600 directoare romanesti si 4500 straine, la preturi competitive.

In incheiere, cheia succesului online se regaseste in cativa pasi simpli:
1. In primul rand definiti piata si clientul tinta;
2. Pregatitiva corespunzator website-ul;
3. Pozitionati-va afacerea in piata folosind una sau mai multe tehnici mentionate mai sus;
4. fiti pregatiti pentru a vinde.

Apelati cu incredere la serviciile oferite de noi si obiectivele campaniei de marketing online vor fi atinse.